Enarmade banditer

Ja, jag kanske ska börja med en gammal goding, eller snarare en replik som jag brukar använda mig av rätt ofta. Om det är meningen att en blogg ska uppdateras ofta så är detta med bloggande inget för mig. Men nu ska ajg försöka ta tag i denna skiten:P

Just nu leker livet! Jag är snart bilägare till en gammal opel och detta kommer leda till att jag får börja övningsköra! ÄNTLIGEN! Ska bli ritkigt skönt sen när man har körkort så man kan få åka ifrån vallby ibland;).
Jag har dessutom fått gå med i ett band, Never heard of you either heter det och vi har precis kommit igång med repningarna. Hittills är jag ritkigt positiv och glad över oss. Det går mycket bättre än vad jag trodde och vi har hittat en kanonbra replokal. Förhoppningsvis ska detta resultera i något stort.
Dessutom var jag med om den bästa utekvällen på länge med andré, viktor, martin och larre. Det hela började hemma hos andré där det resulterade som det alltid brukar göra och någon som har blivit en tradition nu, nämligen byxlöshet.
Sedan begav vi oss till trelleborg och träffade martin och larre, och kvällen slutade lyckligt, eller olyckligt för vissa kanske. Detta tack vare en "enarmad bandit"! :D


Som grädde på mosen så har jag fått 2 kilo godis av min mamma och pappa i påskpresent, och detta måste ju såklart förtäras. Man får ju tänka på barnen i Afrika!
Godis är något jag skulle kunna prata mycket om men jag ska nog bespara er det. Kanske det kommer ett spännande inlägg med temat godis i framtiden, vem vet?

Det enda som är lite tråkigt är att det nog inte blir någon bal för min del eftersom min partner saknar pengar till detta. Nu känner man sig lite som askungen.

Nu ska man gå och njuta av allt detta påskgodis framför en förskräckligt bra film! Vilken vet jag inte än, men det löser sig nog.

DEN E GOOO

                                            

"The easiest kind of relationship for me is with ten thousand people. The hardest is with one."
Joan Baez

Kommentarer
Postat av: mindre manliga martin

enarmade banditen! han var elak mot mig ^^

2009-04-12 @ 22:12:15
Postat av: Jonna

gå själv på balen, det ska jag göra! be strong haha. du får lov att komma hit på "försits" innan.

2009-04-13 @ 00:38:19
URL: http://1234fiight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0