Söndag

Klockan är nu 00.26 och jag kan inte somna, vilket är rätt ohärligt eftersom jag vill sova! Hur svårt ska det avra egentligen? Men man vill så mycket men man får ingenting. Egentligen så är man sjukt bortskämd och knäpp som stör sig över sådana här problem när det finns barn i Afrika som knappt får mat elelr få gå i skolan. Fast o andra sidan så slipper de skolmaten vilket de gott kan vara lyckliga över! =) Såg på ett program för någon månad sen när de hade undersökt skolmaten och där kom de fram till att KATTMAT innehåller mer vitaminer, proteiner och nyttigheter än skolmaten.
Och enligt mig själv så är all nyttig mat äcklig. Så hur går det hela ihop? ska skolmaten både vara ONYTTIG och ÄCKLIG!? det kunde åtminstone varit något av det. . . .

Denna helgen har varit ganska händelsefattig. Helgens stora händelse skulle bli att jag äntligen skulle få se Metallica i stockholm, men så blev det inte pg.a ändrade planer som ledde till betydligt dyrare resealtenativ. Så jag har suttit hemma och mest surat hela helgen och inte gjort något vettigt alls! Förutom att städa rummet då, men det anser jag inte som något vettigt^^ men för att återgå till det viktiga så fick jag höra för ett par timmar sedan att Metallica STÄLLDE IN FÖRESTÄLLNINGEN för att James (sångaren) blev sjuk. Så de kommer kanske att spela i MAJ NÅGONGÅNG.
Så nu är jag glad igen och jag kan inte förstå vilken fasansfull tur jag har haft!



Snart <3



Och imorgon ska jag ha The dark lord Staffan direkt på morgonen i två timmar. Men dagen kommer avslutas på ett bra sätt med en fika med både André och Viktor på Systrar och bönor. Och ja, MÄN kan faktiskt också vara där inne!

"Imagination is more important than knowledge"
 - Albert Einstein

Kommentarer
Postat av: Jonna

du är ingen man du är en pojke. roland är en man

2009-03-09 @ 16:16:18
URL: http://1234fiight.blogspot.com
Postat av: Victor

KATTMAT ÄR JU GOTT! :) hehehe, eller nja. Lasse Kronér är den enda som är så söt att man får hål i tänderna faktiskt :)



May the Papa Gorgo sauce be with you! <3

2009-03-10 @ 22:50:40
URL: http://papagorgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0