Under the bridge

Goder afton!

Måndagar må vara det värsta jag vet, men de var mycket bättre förr i tiden. Jag vet inte ritkigt varför men jag tror att anledningen är Engelska C. Men för att muntra upp oss själva har jag och Martin insett att våran lärare är mycket lik en pokémon. En viss Onix. Haha, jag vet inte om det är natthumor eller om det verkligen stämmer men det avr längesedan jag skrattade så mycket! <3


Han är så söt så man får hål i tänderna!

Fick även checkat in nya systrar o bönor med André och co idag och där var ju rätt så fint och antikt. Vi fick även planerat lite inför helgens händelser vilket uppskattades!
För övrigt så är jag väldigt trött och hungrig, vilket aldrig brukar vara en bra kombination. Så jag tror jag ska gå ner och äta tekakor och somna i sängen men smulor på magen!

"The most beautiful experience we can have is the mysterious"
     -Albert Einstein



Kommentarer
Postat av: Bexy

Haha, vet du? När jag gick i trean så sydde jag en orm i syslöjden, den döpte jag till Onixa. Den var faktiskt över en meter lång! :o

2009-03-10 @ 09:39:12
URL: http://bexelyn.blogspot.com
Postat av: Jonna

pokemon är bäst och smulorna kommer fastna i dina valkar.

2009-03-10 @ 17:52:42
URL: http://1234fiight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0