Lite bra grejer som gör mig glad just nu!

Just nu är det mycket som händer! För tillfället har jag en paus från det förbannade samhällsarbetet som är väldigt tidskrävande och tröttsamt och när det är kalrt så ska jag skriva psykologi... härlig kväll!

Dock finns där lite saker som förgyller min vardag just nu!

  • Jag är stolt ägare till 400 gram choklad som ligger framför mig
  • Balen var fantastisk! Tack alla, speciellt Sofia för att hon var så underbar och bäst!
  • Never heard of you either - plojbandet som gör mina måndagar och onsdagar lite bättre, tack grabbar!
  • Ökat umgänge med André som är en av de härligaste personer jag träffat!
  • Snart studenten!
  • 25 dagars på måndag, är döpeppad!
  • upptäckten av hur gott toast är på morgonen!
  • Sol och värme
  • Obligatorisk fika på billings innan repet med grabbarna!
Med detta i huvudet sån ska jag fortsätta skriva på mitt samhällsarbete!






Kommentarer
Postat av: emma

hehe, läste pojkbandet iställt för plojbandet och tyckte att jag kännde igen namnet på det.. blev lite fundersam över hur ett pojkband förgyller dina dagar, sen slog det mig att det är ju DITT pojkband! :D

2009-05-14 @ 09:30:20
Postat av: Victor

DET E NAJSIGA SAKER! tycker jag! :)

2009-05-15 @ 14:48:52
URL: http://papagorgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0