The return of the king / Festelicious

Till att börja med så kanske jag ska be om ursäkt för min slöhet, men det här med blogg är kanske inte min grej. Jag är ju ingen direkt blodinbella som skriver onödiga bloggar varje dag utan snarare en fett-mange som aldrig skriver.

Men nu ska vi inte vara så negativa!

Igår var det 100 dagars firande på Böst och det var ju för att man ska summera det med ett häpnandsväckande ord: STÖRT-SKÖNT! Först var det förstfest hos Matilda och sedan bar det av till Böst doch där var svinskoj. Massa trevligt folk och god dricka och en del dans. Dom hade hyrt in ett coverband som spelade låtar och de hade tillochmed "livvakter" åt detta band, men vad gjorde de för nytta när vissa ändå trampade på Mixerbordet?;)
Trots gårdagens roligheter vaknade man imorse och mådde sådär bra. Känslan att vakna upp med huvudvärk och känna oset av ens fyllefisar man släppt hela natten är ohärligt och kan få den hårdaste personen att tycka att situationen känns störtlöjlig.
Annars vill jag tacka alla för en trevlig kväll:) Speciellt festelicious gänget!

Dagens besvikelse var dock inte att både rstbiffen var slut och att min katt var på ett ovanligt allvarligt "cp-humör" i morse, utan det faktum att jag trots allt inte kunde gå o se Metallica i stockholm denna helgen. P.g.a sjukdom och ingenstans att sova, och kostnader för resa dit, tillbaka och boende så sket det sig. Känns väldigt tråkigt med tanke på hur mycket jag sett fram emot detta! men förhoppningsvis kommer det fler tåg och en dag ska jag se dom, jag abra måste se dom live!

Just nu ser jag mest fram emot Sweden rock och tisdagens estetlektion. Känslan av att spela "enter sandman" och "robin hood låten" med niklas var oslagbar och nästa gång hoppas jag blir lika kul!

Just det.... igår insåg jag att det är sjukt nära tills vi tar studenten! Egentligen borde jag vara glad över detta men jag är nog inte det. Nu trivs man så bra i klassen och det känns trist att skiljas från den. Dessutom så måste jag ansöka till univesitetet VÄLDIGT SNART och jag har ännu inte bestämt mig för vad jag ska studera.

  • Statsvetenskap
  • Pedagogik
  • Lärare
  • Historiker
  • Sociologi
Det är dessa jag väljer mellan men jag kan inte bestämma mig.
Jag tror jag ska fundera över detta medan jag ska njuta av en nyöppnad pollypåse och min nyinköpta bok jag hittade på bokrean!
















Kommentarer
Postat av: Jonna

1. jag tror inte dte var dina fyllefisar, utan bruuns

2. du ska bli lärare och börja jobba på ssg

3. vad köpte du för bok?

2009-03-05 @ 22:23:13
URL: http://1234fiight.blogspot.com
Postat av: Anonym

1. jonna her helt fel,det var kattens fyllefisar

2. du ska inte bli lärare du ska bli bartender

3. ja vafan köpte du för bok? :)

2009-03-05 @ 22:29:57
Postat av: johanna

var det de ända om festelicious? buhh

2009-03-05 @ 22:35:11
URL: http://almjohanna.blogg.se/
Postat av: Petrovic, spokesman of the Church of Mahler in Brönnestad

1. Vilken sorts polly?



2. Vad för en bok?



3. Du ska läsa Sociologi, helt klart



4. närfan ska du börja köra mig hem då? kör bara runt med tjejerna now a days, vad hände med vår pakt? jag har inte tagit körkort än för att ryggen var fri!

2009-03-06 @ 00:23:38
Postat av: Jonathan

Party like a rockstar :D

2009-03-08 @ 12:51:58
URL: http://jonathaans.blogg.se/
Postat av: mindre manliga martin

bruun ser lagom borta ut :D

2009-03-10 @ 19:08:27
URL: http://imustbeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0